Eksterne cuper og sosiale arrangementer

Fotballgruppa dekker utgifter til cuper og sosiale arrangement for alle lag i Teie med inntil kr 350,- per spiller i barnefotballen og kr 450,- per spiller i ungdomsfotballen.
Antallet beregnes ut fra betalende medlemmer i de ulike gruppene pr 1. juli hvert år. For lagene som starter opp på høsten (J/G 5-6) er maksimalt beløp kr 150,- pr spiller.
Midlene er primært tiltenkt lagavgift ved deltagelse i cuper. Andel av midlene som benyttes til sosiale arrangement er begrenset oppad til kr 100,- pr hode pr år. Faktura sendes på mail til: fotball@teie.no. Merkes lag og aktivitet. Fremgangsmåte for utlegg som skal tilbakebetales er beskrevet i Klubbhåndboken under punkt 6.8.2.

Midler til cupdeltagelse for J16 og G16

Det ble fra 2018 budsjetteret med årlige tilskudd til cupdeltagelse for en årgang per år, henholdsvis J16 og G16 hvert annet år. Midlene skal benyttes til betaling av lagsavgift og deltakeravgift, eksempelvis Dana Cup, Gothia Cup eller Norway Cup. For 2018 vil dette gjelde J2002-2003, for 2019 G2003-2004, for 2020 J2004-2005 osv. Det vil legges opp til «pliktarbeid» i året i forkant i form av ansvar for søppelrydding, dugnad under Meny Teie Champions League cup og OBOS Teie cup, og bidrag som faddere på enkelte treninger på yngre lag. Tanken er at en form for fadderordning kan være et godt bidrag til videre utvikling av klubbmiljøet.

Se informasjonsskriv om Dana Cup.