Dugnad

Teie fotball drives kun på dugnad og frivillig arbeid. Gruppen har noen viktig arrangement som er helt avgjørende for fotballgruppens løpende drift og økonomi. Foresatte og spillere bidrar til gjennomføring av dugnadene, og oppgavene blir fordelt på barne-, ungdoms- og seniorlagene.

Julekalendere
Teie fotballs julekalender selges i oktober/november. Alle spillere bidrar med salg av et gitt antall  kalendere. Mer informasjon rundt dette blir varslet i forkant.

Vårdugnad
Vårdugnaden organiseres en til to uker før seriestart for barnefotballen. Lagene kan velge mellom to datoer som blir formidlet i god tid i forkant. Hvert lag i Teie fotball får ulike ansvarsområdet med beskrivelse av hva som skal gjøres og hva slags utstyr som trengs for å utføre arbeidet.

Kioskdrift
Dugnad i kiosken rulleres på barnelagene. Kiosken holdes oppe i kampsesongene for barnelagene.

Cup og aktivitetsturnering
Teie fotball arrangerer Teie Cup, aktivitetsturnering for J/G 6-7 år (vår eller høst), Meny Teie Champions League cup og Tine fotballskole (vår). Det er behov for dugnadsvakter ved alle arrangementene.

Du kan lese mer om de ulike arrangementene og dugnadsvaktene i klubbhåndboken samt se mer info i vedlagte oversikt.

Teie vafler

Se oppskrift på sunne og gode Teie vafler her.

Nyheter

Teie fotball er som alle andre preget av situasjonen vi nå er inne i. Covid-19 fører til utfordringer og at flere planlagte arrangementer uteblir.

For at vi skal kunne opprettholde best mulig tilbud til våre medlemmer ønsker vi å utfordre dere alle til en dugnadskonkurranse.
Se info og konkurranseregler på våre Facebooksider - Teie IF fotball.

05.05.2020
- pkh

Det er i dag uvist hvordan koronaepidemien vil utarte seg fremover, og Teie IF vil forholde seg til de retningslinjer som myndighetene gir.

Tine fotballskole er planlagt 22.-26. juni, og vi har besluttet å avvente påmelding til etter påske. Hvis det ikke blir mulig å gjennomføre fotballskolen den planlagte uken, vil vi se på alternative uker i sommerferien (muligens uke 32).
Grasrottrenerkurs for instruktører til Tine fotballskole er også utsatt inntil vi vet mer.

26.03.2020
- pkh

Flere hundre stilte på Teie fotballs vårdugnaden den 24. og 25. april 2019.

Heia oss i Teie fotball! Her er det ingen ting å si på dugnadsinnsatsen! Igjen tusen tusen takk til alle som har bidratt.

Se fine bilder artikkel og fine bilder her.

26.04.2019
- pkh

Tusen tusen takk til alle fra Teie fotball som har bidratt på årets vårdugnad. Det er utrolig hvor mye man får gjort når alle stiller opp sammen.

Her er også en artikkel fra Tønsbergs Blad som var tilstede og tok bilder.

26.04.2019
- pkh

Endelig er våren her og det er tid for dugnad i Teie idrettspark!

11.04.2019
- MF