Trenerforum

Trenerforum i Teie fotball består av sportslig utvalg og alle trenere og hjelpetrenere i klubben. Trenerforum møtes minimum to ganger per år. Sportslig utvalg står for innkalling og agenda.

Hensikten med forumet er å sikre en aktiv arena for diskusjon, kompetanseoverføring og samarbeid mellom lagledelsen ved ulike lag og mellom lagledelse, sportslig utvalg og styre. Her gis trenere og lagledere mulighet til å dele erfaringer, ta opp og diskutere utfordringer, forbedringer etc. Trenerforum er obligatorisk for hovedtrenere i Teie fotball. Det er også ønskelig at flest mulig av de assisterende trenerne deltar. Lagledere deltar når tema innen deres ansvarsområde står på agendaen, og ellers etter eget ønske.

Trenerforum har også en egen FB side for alle trenere, lagledere og øvrige rolleinnehavere i Teie fotball. Siden benyttes aktivt til informasjonsutveksling mellom aktørene: Teie fotball- Trenerforum.

Målet med denne nettsiden er at det skal være et ressurssenter med informasjon og lenker til ressurser for trener og lagledere i Teie fotball (se menyen på venstre side).

COVID-19

Informasjon i forbindelse med Covid-19 oppdateres jevnlig på FB Trenerforum samt på FB Teie IF fotball.

I forbindelse med smittesporing er det et krav at alle tilskuere på kamper skal registreres på eget skjema. Vi har derfor laget en QR-kode-løsning for registrering. Den kan brukes via telefon/iPad. Se instruks her.
Det ligger også laminerte ark merket "Teie Fotball - Covid-19 - registreringsskjema - versjon 2" i kiosken, i ballrommet og på innsiden av garderobedørene ved hvert toalett som kan tas med ut på kampen (husk å legge arket tilbake der du fant det så det er lett tilgjengelig for neste bruker).

Det er også mulig å registrere analogt skjema som tidligere. Dere velger selv hvilken løsning dere vil bruke for registrering, enten analogt-skjema som tidligere eller via QR-kode.

Analogt skjema:

Mars
MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket