Teie fotball, best på gode minner!

Teie fotball er en breddeklubb, og en arena for fotballaktivitet i lokalmiljøet. Målsettingen er å gi et fotballtilbud til alle som ønsker, et tilbud som de deltar i lengst mulig, og samtidig får utfordret seg selv til å bli best mulig.

Teie fotball skal være en fotballgruppe hvor det er lov å være god, hvor man ivaretar talent og fokuserer på mulighet for utvikling. Det skal være et sted hvor barn, unge og voksne gjennom fotballtrening og kamper opplever fremgang og utvikling, hvor man får støtte, hjelp og oppmuntring til å få frem sitt potensiale og nå de målene man har satt seg.

Teie fotball skal være en klubb hvor alle blir sett og satt pris på, et sted man føler seg trygg og inkludert. Det skal være et sted for lek og moro, et sted alle kan oppleve tilhørighet og samhold og som man er stolt av å være en del av.

Den 25. juni 2020 ble også den nye Teie-sangen laget til åpningsfest av nye baner. Teie-sangen er skrevet av Brage Skarstein Bjanger og vokalis er Vegard Knutsen som er tidligere vokalist i duoen Post 4. Sangen er tilgjengelig på Spotify, iTunes, Tidal, TikTok med mer. Søk på "Best på gode minner" så kommer den opp. Vi håper Teie-sangen vil runge ut over banene mange ganger fremover.

I Teie fotball skal vi sammen skape gode minner som varer livet ut.

Les mer om våre verdier i vår klubbhåndbok.