Velkommen til Tine fotballskole

Hei, Da er fotballskolen snart i gang - les mer info om oppmøte og dagene:

2019-06-23

Utallige antall timer er lagt ned på kurs, møter, organisering og rigging.  Alle instruktørene er godt forberedt og gleder seg stort til å komme i gang. Det er i år rekordmange deltagere med; over 190 barn og 46 instruktører. I tillegg har vi kioskvakter, fair play-vakter, og en gruppe foreldre som smører ferske grove rundstykker med pålegg hver dag. Monica L. Olsen og Mette Lia er tilstede alle dager, og har det fulle ansvaret.

Ved oppstart hver dag registrerer instruktørene deltagerne inn i sine permer, og de registrerer dem ut etter endt økt hver dag. I permene har de foresattes mobilnummer og vi ringer dere hvis det er noe. Vi tar direkte kontakt hvis noen ikke møter til tiden.

Praktisk info:

Oppmøte på mandag er kl. 09:30 på tribunen ved hovedbanen.
Ta med vann!
Leggskinn er påbudt å bruke, og det er lurt å smøre seg med solkrem før dagen begynner og underveis.

Alle deltagerne får en t-skjorte som de skal bruke hver dag – dette er et krav til Teie IF fra Tine som er sponsor for hele fotballskolen. Alle deltagere får også Tine sekk. Før lunsj blir det delt ut en banan til hver spiller. I lunsjen får de grove rundstykker med enten ost, ost/skinke, skinke eller uten noe, med tilbud om syltetøy. De får også laktosefri sjokolademelk til lunsjen hver dag. Kiosken vil være åpen etter lunsj, og etter endt fotballskoledag vil det også være mulig å kjøpe seg noe godt der.

Vi gleder meg!

Monica L. Olsen