Informasjon i forbindelse med Tine fotballskole aug 2020

Fotballskolen er snart i gang. Det er lagt ned mange timer på kurs, møter, organisering og rigging.  Alle instruktørene er godt forberedt og gleder seg stort til å komme i gang. Det er i år rekordmange deltagere og fotballskolen er fulltegnet med 200 barn og over 60 instruktører. Vi har kioskvakter, fair play-vakter, og en gruppe foreldre som smører ferske, grove rundstykker med pålegg hver dag.

2020-07-31

Det er sendt ut informasjon til alle foresatte som har registrert mailadresse ved påmelding. Monica L. Olsen vil være tilstede alle dager og har det fulle ansvaret. Hun kan nås på mobil 928 27 230 eller epost mlo@teie.no hvis det skulle være noe.

Alle deltakere registreres inn og ut hver dag. Gjør avtale med instruktørene hvis ditt barn ikke kan sendes hjem alene ved dagens slutt. Instruktørene har oversikt over foresattes mobilnummer og tar kontakt hvis det er noe eller hvis noen ikke møter til tiden.

Praktisk info:

Oppmøte på mandag fra kl. 09.30 på tribunen ved hovedbanen. Pga Covid-19 møter de som er født 2010-2014 kl. 09.30 og de som er født 2006-2009 kl. 09.45. Det er fint om dere møter presis. Husk å holde avstand så godt det lar seg gjøre. Vi vil ha en kort samling før alle går til sine instruktører og fordeles på banene. Oversikt over hvem som er sammen med hvem og hvor får de ved oppmøte.

Det er viktig at barn som er syke holder seg hjemme fra fotballskolen. Jmf myndighetenes anbefalinger/info på HFI.

Ta med vannflaske! Leggskinn er påbudt å bruke, og det er lurt å smøre seg med solkrem før dagen begynner og underveis. Alle instruktørene har antibac med seg slik at barna jevnlig får dette, og vi sørger for hygienetiltak under måltidene. Alle barna er i faste grupper under alle dagene med sine faste instruktører, og gruppene er godt spredt rundt på feltet på alle fire banene.

Da er det bare å krysse fingrene for fint fotballvær og glede seg til mye positiv aktivitet på vårt flotte anlegg i Teie idrettspark.

Vi gleder oss! Teie IF best på gode minner!