Info om medlemskapsbetaling og treningsavgift

Det har vært litt spørsmål rundt betaling, så her kommer litt info:

2019-01-08

Da systemet i Weborg er noe nytt for mange så vil jeg vise til et par ting i forhold til betaling i systemet. Du kan til enhver tid gå inn på www.teie.no/login for å se din profil og betalingsstatus. Dersom dere er flere i familien som er medlemmer så er det oversiktlig for deg at dere legges i familierelasjon, og dette kan da ses i "min familie" for den som er registrert som familienes hovedkonto.

Enkeltmedlemsskapet på kr 450 går til Teie IF og betales KUN en gang i året og KUN en gang uansett om du deltar i flere idretter i Teie IF. Medlemskontigenten ligger åpen til betaling fra og med årets start og må betales før treningsavgiften i den idretten du tilhører. Det er viktig å melde i fra dersom endringer på epostadresse. Alt i systemet blir sendt ut i fra epost som er registrert på deg her.

Fotballen setter opp sin betaling for ny sesong i mars/april hvert år, og du vil da få mail om at dette ligger klart til betaling når det er utført av fotballgruppen i systemet . Du kan velge å utsette betalingen av medlemsavgiften sammen med treningsavgiften eller ta denne betalingen i forkant. Påminnelse på dette vil gå automatisk i systemet hver måned.

I håndballen settes sesongen for betaling av treningsavgift på høsten.

Teiespretten er delt inn i 2 sesonger for hvert halvår i deltaglese og betaling av treningsavgift.

Teie fotball har utviklet en informativ nettside med alt av info i blant annet "klubbhåndboka". Du skal kunne finne alt av informasjon her om rutiner/regler for de ulike utvalgene i kvalitetsklubb, treningstider, grupper, priser, roller/kontakt oss info, sportsplan , økonomiplan osv. Det du ikke finner her vil vi ha beskjed om slik at den kan oppdateres.

For spørsmål og kontakt i fotballen, se kontakt oss lista på nettsiden eller send meg en mail. Jeg har også ansvaret for Teiespretten.

For spørsmål i håndballgruppen, send mail til post@teiehandball.no

Håper du får et godt treningsår i Teie.

Mvh Monica L. Olsen
v/Teie IF fotballgruppen