Teie IF - Ny draktavtale på plass

Teie IF har siden juni jobbet med å se på fornyet avtale for klubbtøy, da nåværende avtale går ut 31.12.2017.
Det har vært avholdt mange møter og mange presentasjoner, jobbet med konsept, fordeler og ulemper.

2017-11-28
jea

Det har vært fokus på å bevare Teie-fargene i gult og blått samtidig som det skal være fint og klassisk tøy som vi kan bære med stolthet. Prisen skal også være bra for både medlemmer og klubb.

Prosessen har vært lengre og mer tidkrevende enn vi først forutså, da det er en jungel av avtaler, leverandører og priser.
Endelig er vi i mål og vi er stolte av å ha inngått et samarbeid med Clubbassist. Draktene blir sublimert og designet for oss, mens annet klubbtøy er av merket Joma.

I og med at vi akkurat er i mål og ønsket denne informasjonen ut til medlemmene så snart som mulig, vil vi komme tilbake til design og annet. Clubassist vil levere direkte via hyppige klubbkvelder og nettbutikk. Det vil bli arrangert prøvekvelder allerede før jul slik at muligheten for å kjøpe klubbtøy til å ha under juletreet er tilstede. Vi regner med at det blir klubbkvelder på Teie klubbhus allerede til uken, og kommer tilbake til tidspunkt for dette.

Litt om Joma Sport AS:
En spansk produsent av sportsbekledning og sko. De leverer på høyeste nivå til en rekke idretter som fotball, håndball, futsal, basket, volleyball, løping, tennis, sykkel, padel og fitness. Joma ble etablert i 1965 og har hovedkvarter og Europalager i Toledo, Spania. Selskapet har kontorer i USA, Europa og Asia og er representert i 70 land over hele verden. Joma Sport er en av de fem mest solgte merkevarene innenfor sitt segment i verden. De har et av Europas mest moderne lager og logistikkløsninger, de har mange modeller- og fargealternativer, fasongsydd tøy og også bredt utvalg av damemodeller. Referanseklubber er blant annet: Swansea, Sampdoria, Villareal, Toulouse, Espanyol, og landslag i håndball og fotball som Bulgaria, Romania, Honduras, Kroatia, Spania og Ukraina.

Litt om Clubbassist:
Etablert i 2013 av personer med bakgrunn og kjennskap til både fotball og håndball. Erfaring fra daglig ledelse, markedsarbeid, trener/oppmannsroller, idrettsrådgiververv med mer har vært viktig ballast å ha med i etablering og utvikling av konsept. Clubassist har som mål å være materialforvalter i klubben og være tilstede som et støtteappart for klubben. De har flere fast ansatte og Teie IF vil få en dedikert person som har ansvaret for alt klubbtøy.

Link til nettside: https://www.clubassist.no/

clubassist.gif