Klubbtøy og annet treningstøy

Siden januar 2018 har Teie IF hatt avtale med Clubassist om leveranse av drakter, klubbtøy og andre klubbprodukter.

Clubassist arrangerer klubbutikk 1 - 2 tirsdager i måneden, fra kl. 17.00-19.30, på Teie klubbhus (med unntak i ferier og helligdager). Tirsdagene publiseres på nettsiden og på Facebooksiden til Teie IF Fotball.

Clubassist har med seg varene som inngår i klubbkolleksjonen, samt andre aktuelle varere. Man kan da prøve og eventuelt bestille tøy på stedet.

Varene kan også bestilles i nettbutikken til Clubassist. Her kan man bestille alle varer i sortimentet og få det levert på klubbhuset eller direkte hjem (priser finnes i nettbutikken).
Det er viktig å legge inn klubbens kode for å få klubbrabatt (20 %) og for at klubben skal få kickback (15 % som benyttes til drakter og forbruksutstyr):

Klubbkoder:

Teie fotball TF2021
Teie Spretten/mosjonistgruppe TM2021

INFORMASJON OM CLUBASSIST OG BYTTE AV MERKE OG LEVERANDØR

Hvorfor har vi byttet merke og leverandør?

Det har de siste årene vært arbeidet aktivt for å bedre klubbens økonomi. Teie IF har fått flere nye, store draktsponsorer. Det var derfor (i 2017) behov for å bytte ut alle kampdraktene.
I forbindelse med behov for opptrykk av nye drakter var det et naturlig tidspunkt å også vurdere bytte av merke og/eller leverandør.

Hvorfor falt valget på ClubAssist og Joma?

Mange merker ble vurdert, inkludert Hummel, Nike, Adidas og Errea. Valget falt på ClubAssist og Joma av flere årsaker:

• Fint tøy av høy kvalitet til fornuftige priser
  • Tilbyr tøy i både dame- og herredesign, tilpasset ulike aktiviteter
  • Fleksible og enkle løsninger for bestilling og levering av tøy
  • Strålende referanser fra alle klubbene vi har kontaktet, både små og store
  • Et annet merke enn klubbene i nærmiljøet
  • Tilbyr ulike konsept for klubb og lag til økt inntekt, inkluder god hjelp og gode avtaler ved lagdugnader

ClubAssist ble etablert i 2013 av personer med bakgrunn og kjennskap til idretten. Erfaring fra daglig ledelse, markedsarbeid, trener/oppmannsroller, idrettsrådsverv med mer har vært viktig ballast å ha med i etablering og utvikling av konseptet.

Selskapets visjon:
"Idrettslaget viktigste samarbeidspartner og naturlige 1. valg”

Våre samarbeidsklubber skal:

• Spare penger på innkjøp til hovedlag og grupper
  • Tjene penger på medlemskjøp, sponsorer og inntektsaktiviteter
  • Oppleve en betydelig avlastning av administrasjon, tillitsvalgte og frivillige ved at Clubassist overtar tunge administrative oppgaver

Avtalen i hovedtrekk

• Alle medlemmer og klubben sentralt får 20 % på alle varer.
  • NB! Viktig at man registrerer klubbkoden ved hver handel for å få rabattene. Koden kan deles med alle - familie, venner arbeidskamerater - alle får 20 %.
  • Klubben får 15 % kick back på alt salg hvor koden er registrert - dette benyttes til drakter og utstyr til medlemmene påfølgende år.

Se oversikt over klubbkolleksjonen i vår Design Manual.