Medlemsavgift Teie IF

Medlemsavgift betales til Teie IF uansett hvilken idrett mant tilhører.

I følge regler fra Norges idrettsforbund skal medlemsavgiften holdes avskildt fra treningsavgiften, som er en avgift som skal dekke kostnader for deltakelse i de forskjellige aktivitetene.

Årsmøtet fastsetter medlemskontingent og treningsavgift, og i to ulike vedtak; ett som omhandler størrelsen på medlemskontingenten, og ett som omhandler størrelsen på treningsavgiften.

Medlemsavgiften i Teie IF er kr 450,- for aktive idrettsutøvere og kr 100,- for rolleinnehavere som ikke er aktive i klubben, men som utøver forskjellige oppgaver på frivillig basis. Teie IF oppfordrer alle som har roller i klubben til å være medlemmer.

Hvordan man melder seg inn og ut kan du lese mer om under Teie fotball.

Velkommen som medlem i Teie IF!

Tilbud til medlemmer i Teie IF

Fra april 2019 har Teie IF inngått avtale vedr trening på Spenst i Farmandstredet.
Alle med medlemskap i Teie IF kan trene for kr 349,- pr mnd og ingen innmeldingsavgift. Oppgi medlemskapet i Teie IF.

Varsling

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket