Velkommen til Teie Idrettsforening

Teie IF er en idrettsforening med flere undergrupper. Hos oss kan du spille fotball, trene styrke, utholdenhet, delta på allidrett og holde deg i form med Teiespretten eller mosjonistene.

Foreningen ble stiftet i 1924 og nærmer seg følgelig 100 år med organisert idrett. Foreningen ligger flott plassert i Teie idrettspark, med Nøtterøyhallen på den ene siden og Teieskogen som nærmeste nabo på den andre siden.

Vi ønsker å være en aktiv bidragsyter til aktivitet i nærmiljøet til organisert idrett, men også til egentrening. Nylig ble en betydelig oppgradering av idrettsparken, inkl bygging av nytt klubbhus, vedtatt av klubbens årsmøte. Håpet er at dette står ferdig til Teie IFs 100-årsjubileum i 2024.

Hos oss i Teie IF er det lov til å bli god, lov å satse, det er lov å mosjonere og ikke minst å ha det gøy i trygge omgivelser. Idrettsgleden skal være i fokus. Vi har plass til å alle og har plass til flere!

Vår klart største gruppe er fotball, hvor vi har barnefotball, ungdomsfotball og seniorfotball. Teie IF er en breddeklubb som ønsker å være en arena for flest mulig - lengst mulig.

Lov for Teie IF

Vi ønsker alle hjertelig velkommen til Teie IF!

Gøy med positiv omtale i papirutgaven i Tønsbergs blad i dag!

Artikkel i Tønsbergs Blad 12.08.2020

(Bilder av artikkelen finnes lenger ned for de som ikke har TB)

12.08.2020
- pkh

Hei, da er vi snart i gang igjen. Tirsdag 18/8 starter vi opp i gymsalen på Vestskogen skole kl. 20.00. Sammen skal vi både ha det hyggelig, men få trent hele kroppen. Fokus blir intervall styrketrening. Velkommen til etablerte og nye Teiesprettere.

Ta med håndkle og vannflaske, og gjerne en venn som vil prøve å trene sammen med oss. Vi ses håper jeg!

Mvh Monica L Olsen

11.08.2020
- pkh

Tine fotballskole er over for denne gangen!
Det har vært nok en fantastisk fotballskole med 200 ivrige barn med fokus på samvær, vennskap og glede. Igjen tusen tusen takk til Monica L Olsen som er primus motor for Teie IFs årlige Tine fotballskole, samt de rundt 60 instruktørene og frivillige voksenvakter som smører lunsj, bidrar som fair play vakter og mye annet. Uten alle dere hadde dette arrangementet ikke vært mulig å gjennomføre. Les mer:

10.08.2020
- pkh

AVLYSNING. Teie fotball har, med sorg i hjertet, besluttet å avlyse årets Meny TeieCup. Beslutningen kommer som følge av økende smittepress i samfunnet og bekymring for videre økning de neste ukene. Vi kommer sterkt tilbake i 2021             </div>

<div class=

10.08.2020
- MetteFagernes

Fotballskolen er snart i gang. Det er lagt ned mange timer på kurs, møter, organisering og rigging.  Alle instruktørene er godt forberedt og gleder seg stort til å komme i gang. Det er i år rekordmange deltagere og fotballskolen er fulltegnet med 200 barn og over 60 instruktører. Vi har kioskvakter, fair play-vakter, og en gruppe foreldre som smører ferske, grove rundstykker med pålegg hver dag.

31.07.2020
- pkh

Teie IF fotball ønsker å invitere alle jenter og gutter født 2014 og 2015 til åpen dag i Teie Idrettspark den 25. august

Se invitasjon her.

28.07.2020
- pkh

Den 25. juni var det høytidelig åpning av Teie IFs nye baner, og samtidig var det "plateslepp" av Teies IFs nye supportersang.

09.07.2020
- pkh

Du kan støtte Teie IF med grasrotandelen.