Velkommen til Teie Idrettsforening

Teie IF er en idrettsforening med flere undergrupper. Hos oss kan du spille fotball, trene styrke, utholdenhet, delta på allidrett og holde deg i form med Teiespretten eller mosjonistene.

Foreningen ble stiftet i 1924 og nærmer seg følgelig 100 år med organisert idrett. Foreningen ligger flott plassert i Teie idrettspark, med Nøtterøyhallen på den ene siden og Teieskogen som nærmeste nabo på den andre siden.

Vi ønsker å være en aktiv bidragsyter til aktivitet i nærmiljøet til organisert idrett, men også til egentrening. Nylig ble en betydelig oppgradering av idrettsparken, inkl bygging av nytt klubbhus, vedtatt av klubbens årsmøte. Håpet er at dette står ferdig til Teie IFs 100-årsjubileum i 2024.

Hos oss i Teie IF er det lov til å bli god, lov å satse, det er lov å mosjonere og ikke minst å ha det gøy i trygge omgivelser. Idrettsgleden skal være i fokus. Vi har plass til å alle og har plass til flere!

Vår klart største gruppe er fotball, hvor vi har barnefotball, ungdomsfotball og seniorfotball. Teie IF er en breddeklubb som ønsker å være en arena for flest mulig - lengst mulig.

Lov for Teie IF

Vi ønsker alle hjertelig velkommen til Teie IF!

Nyheter

Teie IF har mottatt kr 350 000 av Sparebankstiftelsen DNB til utvikling av sykkelløype. Tusen takk for en fantastisk gave rett før jul! Vi gleder oss til å komme igang!

02.12.2020
- pkh

Tilbudet gjelder t.o.m. 29. november - se mer på www.clubassist.no. Flere gode tilbud!

Husk også klubbutikk tirsdag 1. desember kl. 1700-1930.

24.11.2020
- pkh

Ny hyggelig omtale om vårt miljøvennlige prosjekt i Teie Idrettspark.

Teie Idrettspark er oppgradert gjennom det siste året - les mer i artikkelen "Knust olivenstein erstatter gummigranulater" som er publisert på Glava sine hjemmesider: Artikkel glava.no

11.11.2020
- pkh

Teie fotball følger de sentrale og lokale myndigheters anbefalinger for aktivitet i forbindelse med covid-19 pandemien. Inntil videre kjører vi vanlige treninger for alle barn- og ungdomslag og damelegate, jamfør NFFs anbefalinger. Herrelagene må inntil videre forholde seg til anbefalingene om 1- meters avstand også under trening.

03.11.2020
- MF

Teie IF har fått nok en generøs gave av Sparebankstiftelsen Nøtterøy - Tønsberg! Nå er vi tildelt kr 150 000 til etablering av trimpark i Teie Idrettspark.

Tusen takk for denne flotte støtten!

02.11.2020
- pkh

Vi har fått på plass en QR-kode-løsning for registrering av tilskuere på kamper. Se mer informasjon på vår hjemmeside under Trenerforum. Det er fortsatt mulig å gjøre registreringen analog som tidligere (eget skjema også under Trenerforum).

14.09.2020
- pkh

I Norge vokser 90.000 barn og ungdom opp med foreldre som drikker for mye alkohol. I høstens kampanje får vi et innblikk i hverdagen til en av de som takker idretten for spillerommet han fikk da han hadde det vanskelig hjemme.

Ole Tobias Mehn-Andersen hadde en utrygg oppvekst med en ruspåvirket mor. Idretten ga han den tilhørigheten og mestringsfølelsen han manglet på hjemmebane. Han forteller om viktigheten av varme støttespillere som var tolerante og som ønsket å spille han god. Les mer her!

31.08.2020
- pkh

Du kan støtte Teie IF med grasrotandelen.