Velkommen til Teie fotball

I Teie fotball er vi ca. 550 aktive spillere. Det er 120 jente-/damespillere og 430 gutte-/herrespillere. For jenter og gutter i alderen 5-16 år har vi mange barne- og ungdomslag, på herresiden i tillegg et juniorlag (G19).

På seniornivået har vi et damelag og et herrelag i 4. divisjon. «Tidligere stjerner» kan trene med den spreke Old Boys-gjengen, eller på veteranlaget for de eldste gutta.

Norges fotballforbund har sertifisert Teie fotball som KVALITETSKLUBB og vi er godkjent FAIR PLAY-klubb. Verdiene respekt, trygghet, samhold og tilhørighet står sentralt i våre aktiviteter på og utenfor banen. Vi i Teie fotball ønsker å skape et levende og inkluderende fotballmiljø som gir barn, unge og voksne gode og varige opplevelser å se tilbake på.

Teie fotball, best på gode minner!

Våre aktiviteter pågår gjennom hele året i Teie idrettspark som ligger ved siden av Teie barneskole, Teigar ungdomsskole og Nøtterøy idrettshall. Vi har tre kunstgressbaner og en gressbane der barn og unge får utfolde seg på treninger og i fotballkamper.

På denne hjemmesiden kan du bli kjent med fotballgruppens arbeid på og utenfor banen, og du finner kontaktpersoner. Har du yst til å spille fotball, kjenner noen som har lyst til å være med ut på fotballbanen eller ønsker å bli en del av vårt fotballmiljø på annen måte, så ta kontakt.

Se mer om våre aktiviteter i årshjulet.

Du er hjertelig velkommen!

Nyheter

Teie fotball er som alle andre preget av situasjonen vi nå er inne i. Covid-19 fører til utfordringer og at flere planlagte arrangementer uteblir.

For at vi skal kunne opprettholde best mulig tilbud til våre medlemmer ønsker vi å utfordre dere alle til en dugnadskonkurranse.
Se info og konkurranseregler på våre Facebooksider - Teie IF fotball.

05.05.2020
- pkh

Gladmelding nummer to i dag. Vi har mottatt kroner 100 000 fra Tønsbergs Blad/Amedia og Sparebankstiftelsen DNB. Pengene er øremerket vant til 3'er-baner.

Tusen tusen takk!

Les mer i artikkel i Tønsbergs Blad i dag.

04.05.2020
- pkh

Teie IF mottok i dag den utrolig hyggelige beskjeden at vi er innvilget fantatiske 1 million kjærkomne kroner til oppgradering av Teie Xpert banen. Tusen tusen takk til Sparebankstiftelsen Nøtterøy - Tønsberg.

04.05.2020
- pkh

Som følge av den pågående koronaepidemien ble det fra 13. mars 2020 innført stans i all organisert idrett.  Teie startet opp igjen med organisert trening fra 20. april 2020.

19.04.2020
- pkh/MF

Fotballskolen må dessverre flyttes, da den ikke blir mulig å gjennomføre som planlagt i juni.

Vi planlegger å gjennomføre fotballskolen 3. til 7. august 2020 og håper så mange som mulig har mulighet til å delta allikevel. Mer informasjon rundt påmelding kommer etter hvert, men hold av datoen allerede nå!

Vi vil som tidligere informert legge til rette for et godt tilbud både for de yngste og de eldste deltakerne, samt ha egne jentegrupper. Fotballskolen er åpne for alle, også de som ikke spiller fotball på Teie eller andre steder. Dette er også en fin arena for å prøve sporten samt bli kjent med andre.

19.04.2020
- pkh

Det er i dag uvist hvordan koronaepidemien vil utarte seg fremover, og Teie IF vil forholde seg til de retningslinjer som myndighetene gir.

Tine fotballskole er planlagt 22.-26. juni, og vi har besluttet å avvente påmelding til etter påske. Hvis det ikke blir mulig å gjennomføre fotballskolen den planlagte uken, vil vi se på alternative uker i sommerferien (muligens uke 32).
Grasrottrenerkurs for instruktører til Tine fotballskole er også utsatt inntil vi vet mer.

26.03.2020
- pkh

Siste oppdatering fra entreprenør er at det har vært gjort nødvendig tiltak ifht. håndtering av situasjonen landet er i hva gjelder Covid-19/koronaviruset. Inntil videre fortsetter arbeidet på Teie Xpert banen.

Artikkelen er skrevet og gått i trykk før regjeringen innførte nasjonale tiltak for bekjempelse av koronaviruset. Det kan komme endringer i fremdriftsplan basert på situasjonen, også hva gjelder den planlagte åpningsdagen den 6. juni.

Se artikkel i Øyene - Arbeidene i rute - offisiell åpning den 6. juni.

13.03.2020

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket