Velkommen til Teie fotball

I Teie fotball er vi ca. 550 aktive spillere. Det er 120 jente-/damespillere og 430 gutte-/herrespillere. For jenter og gutter i alderen 5-16 år har vi mange barne- og ungdomslag, på herresiden i tillegg et juniorlag (G19).

På seniornivået har vi et damelag og et herrelag i 4. divisjon. «Tidligere stjerner» kan trene med den spreke Old Boys-gjengen, eller på veteranlaget for de eldste gutta.

Norges fotballforbund har sertifisert Teie fotball som KVALITETSKLUBB og vi er godkjent FAIR PLAY-klubb. Verdiene respekt, trygghet, samhold og tilhørighet står sentralt i våre aktiviteter på og utenfor banen. Vi i Teie fotball ønsker å skape et levende og inkluderende fotballmiljø som gir barn, unge og voksne gode og varige opplevelser å se tilbake på.

Teie fotball, best på gode minner!

Våre aktiviteter pågår gjennom hele året i Teie idrettspark som ligger ved siden av Teie barneskole, Teigar ungdomsskole og Nøtterøy idrettshall. Vi har tre kunstgressbaner og en gressbane der barn og unge får utfolde seg på treninger og i fotballkamper.

På denne hjemmesiden kan du bli kjent med fotballgruppens arbeid på og utenfor banen, og du finner kontaktpersoner. Har du yst til å spille fotball, kjenner noen som har lyst til å være med ut på fotballbanen eller ønsker å bli en del av vårt fotballmiljø på annen måte, så ta kontakt.

Se mer om våre aktiviteter i årshjulet.

Du er hjertelig velkommen!

Nyheter

Hei, da er vi snart i gang igjen. Tirsdag 18/8 starter vi opp i gymsalen på Vestskogen skole kl. 20.00. Sammen skal vi både ha det hyggelig, men få trent hele kroppen. Fokus blir intervall styrketrening. Velkommen til etablerte og nye Teiesprettere.

Ta med håndkle og vannflaske, og gjerne en venn som vil prøve å trene sammen med oss. Vi ses håper jeg!

Mvh Monica L Olsen

11.08.2020
- pkh

Tine fotballskole er over for denne gangen!
Det har vært nok en fantastisk fotballskole med 200 ivrige barn med fokus på samvær, vennskap og glede. Igjen tusen tusen takk til Monica L Olsen som er primus motor for Teie IFs årlige Tine fotballskole, samt de rundt 60 instruktørene og frivillige voksenvakter som smører lunsj, bidrar som fair play vakter og mye annet. Uten alle dere hadde dette arrangementet ikke vært mulig å gjennomføre. Les mer:

10.08.2020
- pkh

AVLYSNING. Teie fotball har, med sorg i hjertet, besluttet å avlyse årets Meny TeieCup. Beslutningen kommer som følge av økende smittepress i samfunnet og bekymring for videre økning de neste ukene. Vi kommer sterkt tilbake i 2021             </div>

<div class=

10.08.2020
- MetteFagernes

Fotballskolen er snart i gang. Det er lagt ned mange timer på kurs, møter, organisering og rigging.  Alle instruktørene er godt forberedt og gleder seg stort til å komme i gang. Det er i år rekordmange deltagere og fotballskolen er fulltegnet med 200 barn og over 60 instruktører. Vi har kioskvakter, fair play-vakter, og en gruppe foreldre som smører ferske, grove rundstykker med pålegg hver dag.

31.07.2020
- pkh

Teie IF fotball ønsker å invitere alle jenter og gutter født 2014 og 2015 til åpen dag i Teie Idrettspark den 25. august

Se invitasjon her.

28.07.2020
- pkh

Den 25. juni var det høytidelig åpning av Teie IFs nye baner, og samtidig var det "plateslepp" av Teies IFs nye supportersang.

09.07.2020
- pkh

Vi trenger noen voksenvakter til Tine fotballskole - se informasjon og vaktliste nedenfor.

09.07.2020